یزدفردا"بيش از 13 هزار نفر از اعضاي خانواده فرهنگيان استان يزد در تابستان امسال به اردوي زيارتي مشهد مقدس اعزام شده اند .


كارشناس مسئول تعاون و امور رفاهي سازمان آموزش و پرورش استان يزد گفت: امسال علاوه بر نواحي يك و دو يزد هفت شهرستان استان نيز با برپايي اردوگاه موقت تابستاني در مشهد مقدس ، زمينه حضور و زيارت خانواده فرهنگيان استان را در مشهد الرضا (ع) فراهم كرده اند .
محمدرضا مزيدي افزود: مجموعاً امسال 196 دوره اردوي زيارتي مشهد مقدس در دو ماهه تير ومرداد در سطح استان برگزار و طي آن 3331 خانوار با جمعيتي افزون بر 13 هزار نفر به مشهد مقدس اعزام شده اند.
وي افزود: ناحيه يك يزد با اعزام 400 خانوار با جمعيتي بالغ بر 2 هزار نفر بالاترين اعزام را به خود اختصاص داده است .
مزيدي خاطر نشان كرد: 1815 خانوار با آماري افزون بر 5600 نفر نيز در مركز آموزشي و رفاهي فرهنگيان استان يزد واقع در مشهد مقدس اسكان داده شده اند .
كارشناس مسئول امور رفاهي آموزش و پرورش استان افزود: بيش از 330 خانوار از فرهنگيان يزدي در تابستان امسال به اردوي سياحتي شمال كشور اعزام شده اند . در اين دوره از ارودها كه از 25 خرداد تا پايان مرداد برگزار شد طي 42 دوره قريب 1200 نفر از خانواده فرهنگيان ناحيه 1 و 2 يزد به اين اردو اعزام شدند .
مزيدي اضافه كرد: تابستان امسال استان يزد پذيراي افزون بر يكهزار خانواده فرهنگي از ديگر مناطق كشور بود كه با جمعيتي بيش از 40 هزار نفر در مدارس استان اسكان داده شدند .

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا